30 -Dagars retur

49kr Frakt - Fri frakt över 399kr

Vanliga Frågor

Vår kundservice

Hittar du inte något svar på de frågor här nedanför som speglar ditt ärende så kan du nå oss på telefon, mail eller via chatten som du hittar längst ner i högra hörnet. Vi svarar inom 24 timmar, alltid.

Hur kommer jag i kontakt med er för rådgivning?

Du har möjlighet att nå oss för rådgivning via Telefon, mail eller via chatten. Du är varmt välkommen att fråga på.

Var är mitt paket?

Alla beställningar som görs helgfria vardagar skickas normalt från oss samma dag eller senast nästföljande vardag.

När din order skickas från vårt lager får du en leveransbekräftelse till din e-postadress. I denna finns ett kolli-id/sändningsnummer som du kan använda för att spåra din försändelse. Du kan även klicka på länken i leveransbekräftelsen.

Normalt tar leveransen 1-3 vardagar från att det skickats från vårt lager beroende på leveranssätt men ibland kan det ta något längre tid. Har du väntat längre än en vecka, kontakta vår kundservice.

Jag har ångrat mitt köp, vad gör jag?

Du har 14 dagars ångerrätt från den dag du mottagit varan. En förutsättning är dock att varan är oanvänd och oskadad. För vissa produkter, såsom hygienartiklar och sexleksaker, gäller även obruten plombering.

Hur vet jag att ordern har gått igenom?

Så fort du har slutfört din beställning så skickas en orderbekräftelse till din mejladress. Får du ingen orderbekräftelse kontakta oss på kundservice så kan vi svara på om ordern har gått igenom eller inte.

Hur stoppar jag min order om något blivit fel?

Vill du stoppa en order eller göra ändringar i den så är det enklast om du skickar ett mejl till vår kundservice på hej@underbaraeko.se. Gör detta så fort som möjligt eftersom vi har en snabb orderhantering. Har paketet redan börjat packas har vi ingen möjlighet att göra några ändringar eller stoppa ordern.